ARQUITECTE-ENGINYER

2013-12-12 18:09

El Gran Mestre va dirigir-se al Arquitecte- Enginyer en cap:

-Així l’experiment ha tornat a sortir malament?

--Si Gran Mestre, un altre cop i ja son dos vegades.

-Ja sap les Normes Arquitecte Enginyer.

--Si Gran Mestre ho se, aquest cop es el tercer i segons les Normes ha de ser l’última prova, espero que aquest cop funcioni, jo tinc fe en aquests espècimens.

-I doncs que pot ser el que falla? Vostè ho sap o ho intueix?

--Si mes o menys, aquests espècimens son molt autodestructius, en aquests dos últims cops s’han autodestruït.

-I no han arribat a la Consciencia?

--No Gran Mestre, alguns d’ells han estat a prop, molt a prop, però els hi ha mancat el sentiment col·lectiu.

-Be, ja sap tot el temps que hem perdut amb això, jo confio amb vostè, es un dels millors Arquitectes –enginyers , però aquest cop es l’últim, ja ho sap.

--Si Gran Mestre ho tinc clar, si aquest cop no se’n surten no provarem mes, deixarem l’experiment per conclòs. Miri que els hi he enviat senyals tal com manen les normes , però només ho han entès uns quants espècimens, no se que mes puc fer, son tant destructius...

-Ha fet tot el que estava al seu abast, estic segur, esperem a veure com sortirà aquest cop.

--Doncs si Gran Mestre veurem si son aquest cop capaços d’arribar a la Consciencia, jo l’avisaré quan pugui veure alguna senyal bona al respecte, i  si així fos activaríem el protocol segons les Normes i la seva supervisió.

-Que així sigui Arquitecte-Enginyer, com anomena vostè a l’habitacle?

--Ve realment es el 45631.58415 segons els mapes de navegació, però jo carinyosament l’anomeno el Petit blau, ja que es un planeta que te aquesta coloració gràcies a la seva atmosfera, espero que se’n sortint aquest cop, i que arribin a la Consciencia i no ho aniquilin tot per tercer cop.

-Ens veurem d’aquí uns milers d’anys Arquitecte-Enginyer, tota la Consciencia esta de la seva part.