La conversa

2014-06-28 21:14

-Així doncs el temps no és com l’imaginem?

--Vosaltres teniu una ment molt limitada en aquests aspectes, però per que vosaltres mateixos els hi poseu el límits, imagineu el temps com una línea recta, en la que al principi esta el passat, enmig el present i endavant el futur.

-Si, més o menys així.

--Doncs res més equivocat, a l’univers aquest concepte no existeix, tot és corba, no hi ha principis i no hi ha finals, tot l’espai i el temps és una única cosa.

-No ho entenc, si jo vaig néixer seria el principi, ara que parlem seria el present i el que vindrà el futur no?

--No, aquest és el vostre problema, que ho baseu tot en unes lleis físiques que tenen com argumentari principal la vida orgànica i això si que té principi i final.

-No coneixem altre cosa nosaltres.

--Ni coneixereu si no evolucioneu en el camí correcte, de moment tot el que feu és per afavorir la vostre vida física i mai l’espiritual.

-Doncs no ho entenc.

--A veure, imagina que visquessis dins una bola de ferro en moviment constant, que ella fes el seu camí mentre tu aliè al trajecte anessis fent la vida dins la bola i no poguessis veure res dels llocs per on passa la bola.

-D’acord.

--Doncs aquesta bola de ferro per vosaltres és el cos físic,esteu atrapats dins i no us deixa veure res més del que realment és l’univers i el espai-temps.

-Ara he entès el concepte, però no entenc com hem de fer per sortir-ne de la bola aquesta.

--El secret està en la ment, trencar les barreres mentals i físiques que teniu imposades i buscar la veritat universal, si altres civilitzacions ho han fet vosaltres també podríeu.

-Tu la saps aquesta veritat universal?

--I es clar que la sé, però a aquest punt ha d’arribar cada civilització pel seu compte, igualment amb la vostra limitació no entendríeu rés del que jo us pogués explicar, ja vaig provar-ho un cop.

-Ja havies vingut aquí?

--Fa molts anys vaig venir, us vaig intentar posar en el camí correcte, però vosaltres vareu agafar les meves paraules i les vareu interpretar a la vostre manera, al final vareu crear un corrent que molta gent va seguir basat en la por i les represàlies, vaig marxar i vaig desistir de tornar en molts anys a explicar res a aquesta humanitat, ara ho faig un per un a veure si així us adoneu d’alguna cosa.

-Per això parles ara amb mi?

--Correcte, son pocs els que tot i desfer-se’n de les barreres físiques poden evolucionar, esteu massa arrelats  a aquesta manera de viure i de veure les coses.

-Les meves barreres físiques?

--Si, no te’n has adonat encara però la teva “bola de ferro” per dir-ho així fa molt de temps que està enfonsada al Mediterrani, que creus que faig  jo parlant amb tu.