ON SÓC?

2014-01-25 10:26

No se on sóc, aquesta carretera tant llarga i amb aquesta pujada tant enfilada, fa molta calor, com m’agradaria tenir una miqueta aigua, aquí hi ha dos recs, un a cada marge de la carretera però estan secs, totalment eixuts.

Tampoc se si vaig en una direcció correcta, i per aquí no passa ningú,estic totalment perdut, cansat i espantat, mai he estat tant espantat com ara, tinc gana però tinc mes set, fa dos dies que camino.

Només tinc la il·lusió que passi algun cotxe i em pugui ajudar, però també tinc por que si algú passa i para no porti bones intencions.

Pararé a descansar una estona sota aquell arbre i si puc dormiré una mica, no tinc tampoc el cap gaire clar, aquesta calor m’està esgotant.

A l’ombra d’aquell pi i amb la suau brisa d’estiu que corria em vaig quedar adormit, no sense neguit, vaig somiar que era a casa un altre cop, amb els meus content i feliç, com sempre, en companyia de la meva família que tant estimo.

Vaig estar molta estona adormit i em va despertar un soroll llunya, un cotxe venia basant ràpid per la carretera, si em dono pressa encara soc a temps d’arribar-hi, vaig corre tot el que vaig poder fins a arribar al marge de la carretera, el cotxe va passar ràpid fent aquell soroll tant fort rrrrruuuuuummmmmm!!!! , no se si m’havia vist, vaig col·locar-me al mig de la carretera a mirar-lo, i llavors el miracle, el cotxe va disminuir la velocitat, i es va aturar uns metres més endavant , m’havia vist!! No se com, però m’havia vist.

El cotxe es va quedar allà parat i sense moure’s, jo no sabia molt bé que fer, i en aquell moment vaig veure com s’obria la porta del costat del conductor, una noia va baixar i es va quedar mirant cap a on jo hi era...

Ja no m’ho vaig pensar més i vaig començar  a corre desesperadament cap a ella, quan era a tocar ella es va ajupir i em va dir:

-Quin gosset més mono, vols venir amb nosaltres petitet?

Es clar que volia, quina sort he tingut, des de que em varen abandonar somiava en aquest moment, vaig pujar amb ella al cotxe i fins avui...

       --------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

---Si tens un gos pensa que ell t’estima incondicionalment, per sempre, i no tens cap dret a abandonar-lo ja que ell també es part de la teva família.---